ღ packet

Idag blev jag vckt av tre samtal på rad av lina, jag svara inte dom två första gånger men tredje gången tänkte jag att det va ngt viktigt, och ja det va det, så jag resta mig upp tog på mig första bästa plaggen jag hittade sen rusa jag till henne, efter en stund fick jag sms att jag hade ett packet att hämta på posten, så vi tog hundarna och gick dit, sen hem till Lina igen, då va hennes syster hemma, så gick vi hem till mig så byta jag om sen gick vi tre till pizzerian och kööpte pizza mMm, sen hämta sandra mig och jag hade så himla ont i nedre delen av magen, sen kom vi hem, och jag la i min säng och grät så ont jag hade, kunde inte sova eller något, sen fick jag en atarax, så somna jag i ca en timme, och sen blev jag väckt, och då hade jag så ont så jag inte kunde somna om,  och just nu har jag också äckligt ont. ska till sjukhuset imorgon kl 1 iaf så ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0