ღ JAG HJÄRTA FILMER!

hihi jag har blivit beroende av filmer! har nyss fått in 23 filmer
på datan så sitter bara och matar dom hela tiden (aa' hihi!
men har ju faktiskt inte laddat ner någon själv så de så ^^ !

först kollade jag och cajsa på baksmällan sen lejon kungen tre,
sen kollade jag på hopplös och hatad av alla, sen ett avsnitter
av kenny starfigher, sen lite lejon kungen tre, och nu ska jag 
kolla klart på alla kenny starfighter avsnitt! PUSS PÅ DE! :D

imron är de först skolan sen ska jag och sofija träffa toooobias! :D
så då blir de svalöv, sen sover jag i vallåkra, men ska försöka bloggen
på morgonen/i skolan/hos tobias eller hos sofija, men lovar absolut
inget! annars hörs vi på onsdag igen! och då kommer nog bilder =)

nej nu ska jag kolla film, sen rensa datan på massa skit, sen
duscha, sen fixa mig& sen får jag se om de blir att stick ut eller ngt :)
hörs sen! ♥

såhär såg man ut idag;

vidrig bild jag vet! MEN PUSS PÅ MIG!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Händer idag då? :D

2009-11-16 @ 13:50:03
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0