ღ morfar och hans smabo är här!

Fick presnt av morfar och Yvonne idag :)

En lila t-shirt med massa mösnter på och sånt
sjuuukt snygg, har glömt vad märket heter just
nu haha x) plus 500 kr, men allt kommer ryka
direkt.. ;/ 100 kr till Marcus för bensin, 100 kr
till Caroline som jag lånat till Bio, 100 till Emelie
eftersom jag ska köpa löshår av henne, 50 kr
till hår färgm 40 till cigg, 390 samanlagt, då har
jag 110 kr kvar, som ska sparas till nödvändigt!

Imron ska jag bli plåtad av Christer :), han hämtar
mig vid 12 tiden, så håller vi på till ungeför 20.00,
ska bli riktigt skoj! Bilder kommer när dom e färdiga.
Vi hörs senare sweethearts! pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

Ed Hardy Pernilla!!!!

2010-04-06 @ 08:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0