ღ honkallasnillan

Hej söööötnosar!
ångrar inte en sekund att jag åkte till skolan idag! :D
fick reda på vad jag fått för betyg på det jag gjorde
i engelskan, tre g+ och ett vg, asso jag har problem
med min engelska och då kanske ni fattar varför jag
är så sjuuukt jävla nöjd? :o iofs hade vi bara två lektioner
men det spelar ingen roll, mina fötter e is därför ska jag
snart dra på mig världens mysigaste inneskor hihi pusspåde!
idag måste jag städa mitt rum, vill möblera om ju! men vet
absolut inte hur! :o får se om jag kommer på ngt (: bilder
kommer antagligen om det blir att möblera om! just de, jag
ska fixa min design också, fast först ska jag ut och röka, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0