ღ idag är det ingen avnliga dag hurra hurra

Då blir man 18 år idag, så jävla härligt! :D

Dagen började med att pappa kom in och
väckte mig och även sjöng för mig haha,
sen åkte vi bort till centrum, pappa körde
och mamma blev kvar medans jag tattuerade
mig, sen hämtade pappa oss, sen åkte jag&
pappa till elgiganten och jag fick en bärbar
data, skojar inte så glad jag blev :D, sen
kom vi hem och då kom mormor och fikade,
fick ett säng set och ett typ prydnas ägg,
sen körde mamma, sandra, carro& louize iväg
när dom kommer tillbaka har mina underbara
systarar köpt paket till mig, av sandra fick jag
ett kort där det stod om mitt namn, och två
ljushållare man ska ha på väggen, av carro
fick jag en mugg där det stod mitt namn på
och samma sak innåt i som det stod på kortet
jag fick av sandra, av louize fick jag två prydnas
glas som man ska ha ljus i, jätte fint! :D

Snart ska vi äta, och jag fick bestämma mat,
krovstroganoff och ris haha (aa' sen blir de
nog tårta, hoppas jag haha, sen ska jag bara
ta de lungt resten av dagen, e fruktansvärt trött!

Här är en bild på min nya tattuering, bilden e
inte bra, men det kommer bättre! =) pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; jorrå ! :)



svara gärna på dagens fråga i min blogg :))

2010-03-31 @ 19:02:15
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

GRATTIS :)))!!



sv; okeej ! härligt ! de skulle ja inte heller ha ngt emot :D

2010-03-31 @ 20:01:24
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0