ღ orkar knappt blogga idag

Hejsan, ni får ursäkta min blogg torka, men jag
har faktiskt inte haft riktigt tid idag, har egentligen
inte det nu heller! men de får bli ett snabbt då..

Skolan idag en liten stund, fick reda på att jag
äntligen har nått 0% ogilltlig frånvaro, men 65&
gilltlig, så länge sen e gilltlig iaf.. Sen va de ner
till sibylla med Linus och träffa Carro, Anderas&
Landin, satt och snacka lite och fixa lite saker, sen
kommer snutarna och stoppar Mig, Carro& linus
utanför banken, seriöst, ofta dom bara stoppar
oss, dom hade ingen anledning ens? skit samma.. 
sen stack Carro, Anderas& hennes landin, så stack
jag& linus upp till stationen satt där lite, sen fick
han mig att stanna en timme till i kävlinge, så stack
vi ner till ån och "låg" där och snacka i solen, sjukt
skönt& mysigt faktiskt, och bara för de va med en
kille och de va mysigt behöver ingen misstolka de,
sen tog jag bussen hem med sonny& fb, och linus
tog tåget, sen hann jag inte komma hem fören Sandra
bad mig följa med henne ut till Christer (en fotograf),
för dom skulle testa blixtar, och jag höll på att somna
i soffan där, sen hem, tar de lite lungt framför datan 
och nördar poker på facebook, då ska hon fantamej ha
med mig igen, till maxi& panduro hobby, så jag fick
följa med, sen nu har jag pluggat& noppat ögonbrynen
(håller på att få en form på dom, drf jag gör de så ofta),
inte fören nu har jag fått ta de lungt!& nu ska jag snart
sova, jag e så döds trött, imron e de sista dagen i skolan
sen e de lov, så J*VLA skönt så de e galet! 

Lovets planer :
Fredag - umgås en stund med sofija efter skolan! sen..?
Lördag - ta de lungt/festa (inga planer än)
Söndag - ta de lungt väl (inga planer än)
Måndag - samma som förra
Tisdag - Samma
Onsdag - Tatuera mig + fyller år! :D& förhoppningsvis kommer Christian..
Torsdag - moster hämtar mig och vi åker till Sandskogen för att passa min moster& mammas mosters hus! MYS!
Fredag - umgås med moster, snackar skit& myser
Lördag - samma
Söndag - samma& åker hem,

Mys lov till max! Ska även spela in en låt någon dag i den veckan med :$ men tror dock inte den kommer släppas i min blogg iaf, only for friends antaligen (; hahahaha& försöka få Christian att ha tid med mig väl.. Vi får väl se helt enkelt.. Nu fick jag ingen lust att skriva mer. Vi hörs väk imorgon eller något. puss ♥

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Låter härligt det =)

Efter skolan så blev det bara en riktig slappardag =)



Kram Savefors♥

2010-03-27 @ 06:00:33
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: cajsa johansson

sv; bara braa :D



händer i helgen? :)

2010-03-27 @ 11:39:52
URL: http://iidischhochcaajs.blogg.se/
Postat av: cajsa johansson

sv; iokej gött ;)



vetej kanskerida eller något!

2010-03-27 @ 13:18:11
URL: http://iidischhochcaajs.blogg.se/
Postat av: Emelie

ska du tatuera dig????????

2010-03-28 @ 13:04:54
URL: http://zweeety.blogg.se/
Postat av: cajsa johansson

sv; Har varit med 2 underbara tjejer och haft det gött bara :D



aah, men går ej på ridskola eller så. Rider hos en tjej gratis ;) gick på ridskolan sedan 7 års ålder till jag var 11 eller 12 ;) Fast pausade typ i trean och spelade bara fotboll ;) och då när jag var äldre var det islandshästar, rasen jag rider på nu då ;)

2010-03-28 @ 22:10:22
URL: http://iidischhochcaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0