ღ kommer inte blogga så mycket på ett tag..

hejsan, det e väldigt mycket som e knas just nu, drf kommer jag inte blogga på ett tag, jag förklarar när allting e på plats, och jag vet lite bättre..

Igår träffade jag Jimmy, så stack vi till landskrona och träffa ted sen kom joy, sen stack jag& jimmy och skulle handla latte till mig på city gross men där va fan saker överallt, så vi hitta inte, riktigt sjukt! sen gick vi där inne och leta sen upptäcker vi att bussen gick om 10 minuter, så vi fick skynda oss, sen fick vi ändå sitta och vänta haha, sen kom vi till lödde och köpte pizza, fast det va typ bara jag som käka, och jag ät riktigt mycket eftersom jag inte hade ätit på hela dagen :o , sen gick vi lite, sen tillbaka till centrum, sen hem till mig och satt och snacka och data nörda oss (: det va riktigt trevligt faktiskt! jag behövde verkligen det :) ..

Ny morgon, men samma problem som tre dagar i rad..
en månad


Kommentarer
Postat av: marigona

http://www.nattstad.se/register.aspx?r=680718 börja nu, registrera dig på nattstad och tjäna pengar genom att bara blogga, få läsare så wiips är de klart :D

2010-10-20 @ 13:57:39
URL: http://nattstad.se/1993125

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0