ღ solen får rädda min helg.

hej!
oh gud jag orkar inte, hade värsta planerna för denna helgen, 
så går jag och blir sjuk! vafan e detta bra för? mitt huve dödar
mig och min mage vill bara dö känns det som, mår så jävla illa.. 
missad dag på jobb då med andra ord, och de gillas verkligen inte!
Menmen, då blir de städning idag, och imorgon blir de mys med 
annsiktsmask, hel kropps behanlding, och sånt skönt& självklart
fira min älskade syster som fyller 21, :) & söndag ska inte förstöras,
om jag så har 50 graders feber så ska den bli som planerad (: !!

nu ska jag nog ut och gotta mig lite i solen& ta en värktablett innan jag
börjar städa, och mitt rum ska bli mycket fint för just nu är det mycket..
ehm.. skitt.. hahaahaha.. gud jag orkar inte O.o 

hoppas, hoppas, hoppas, solen håller i sig nu hela helgen så den kan få mig glad iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0