ღ våra brister gör oss till människor.

om man kunde spola tillbaka tiden,  då jag gick i åttan, så skulle jag 
gjort så mycket påvägen till nu ogjort, jag skulle lärt mig a v mina
misstag, som jag gjorde helt försent, jag skulle lärt mig självrespekt
och visat makten, jag skulle inte låtit mig luras på det viset jag blivit,
utnyttjad sen bortkastad, fått höra toma ord som då betydde så mycket
för mig som jag sen kom på att det bara va lögner som viskades i mitt öra,
lögner jag läste, lögner jag såg, jag kollade in i ögonen på personen, och
trodde på varje ord, "det kommer inte hända igen, jag va en fitta" det va 
exakt det du sa, och så klart gick jag på de, redan där, varför lärde jag
mig bara inte? jag har den frågan i huvet hela tiden, varför tog jag inte 
den händelsen som en lärdom istället för sårbarhet, jag gjorde samma 
misstag igen, igen och igen, och inte fören idag, ca 2 år för sent, har 
jag insett att jag skulle lärt mig säga ifrån, säga stop, säga nej, jag ångrar
mig så det gör ont, men jag kommer aldrig någonsin få det ogjort.. 
folk slutar inte döma efter det förfluta, bestämmer man sig för att vara
ärlig så går det åt helvete, ljuger man måste man komma ihåg vad man sa,

varför kan inte folk sluta döma och lära känna den man är
och inte den man var.

jag låter inte mig själv luras mer,
inget chokerar mig längre,
jag gråter inte för killar mer, 
jag trycks inte ner längre,
jag känner mig maktfull nu,
jag kan säga ifrån,
jag är starkare nu än då..

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet :)

I like this stuff :)



jag låter inte mig själv luras mer,

inget chokerar mig längre,

jag gråter inte för killar mer,

jag trycks inte ner längre,

jag känner mig maktfull nu,

jag kan säga ifrån,

jag är starkare nu än då..

2011-04-20 @ 02:00:14
URL: http://www.ligerworld.com
Postat av: jessica

ska städa, själv? :)

2011-04-20 @ 12:42:25
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

hehe oki, jag åt min frukost/lunch nyss och svarar på kommentarerna nu :) händer idag då? kram

2011-04-20 @ 13:22:02
URL: http://guevacci.se
Postat av: jessica

haha tack så mycke (a)

2011-04-20 @ 14:34:41
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0