ღ morgon träning på G!

god moooorgon!
asså morgonträning äör nog den bästa träningen, love it!
iofs början den inte fören halv 12 idag men ändå (a)
pumpa benen till max idag! ångest över dom nu för fan hahah..

gårdagen va riktigt awesome!fick besök vid tre, så kollade vi "never back down"
sen stack jag, "D" , teddie& sandra till sån tisdags träff här i lödde med massa
bilar och motercyklar mMm! lovely lovely. sen hem så byta jag och sandra om
sen körde vi fyra till barsebäck för jag och sandra skulle bada, och plums ner
i vattnet va de för min del men icke för sandra för hon mesade, men till slut kom
hon också i, och skönt va de! sen hoppa vi på dom när vi kom upp (a)
sen när vi kom hem kollade jag och "D" på snabba cash och åt popcorn
och hade krig hah ^^  sen tog den slut så tänkte han köra men jag hindra
honom heheheehhehehe! så de blev att vi kollade blodsbröder också,
sen skulle han köra får då va klockan ändå 5 i 12, så sten däckade jag
direkt nästan, men inte skönt, för blev väckt sen av att telefonen ringde o.O

snart ska jag och sandra iväg och träna, eller snart och snart xd, sen duscha
sen ska jag träffa lilla lina! så får vi se om någon offrar sig för att träffa oss idag ;d kan kan ju hålla tummarna ^^ possposs


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha ja det kan man ju undra..xD

2011-06-08 @ 12:43:47
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Cajsa

baka en paj. ;-)

2011-06-08 @ 17:03:37
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0