ღ min pappa förvånar mig!

haha skulle aldrig kunna tänka mig min pappa i ett solarie, 
men jo, jag, mamma& pappa tog bilen bort till badet, dom tog vars tio minuter i stå upp solarie (eftersom 10 min är max i ståupp) och jag tog 20 i ett vanligt, min pappa är sjuukt brun i sig själv, men han blev inte brunare än mig?! hehe jag e stoooolt! :D 



nu ska jag städa så här e fint imorgon bittig när pojkvännen kommer! :) sen duscha & fixa mig sen antagligen träffa bellisen! :D saknar henne riktigt mycket ;( <3

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; ska på dollar store nu (:

allt bra ?

2011-05-20 @ 14:43:49
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Bellisen

hahaha, din pappa sola! Måste nog va årets händelse ;)

2011-05-20 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0