ღ svar på frågestunden

hur gammal är du? j

ag är 19
planer för sommaren? sola och bli sjukt brun, va mycket på stranden med massa folk, umgås en massa med bästa lina, och så klart mina andra vänner! :)
Äru bra i sängen ellooor? jag e fan glad att jag vet vem som frågat detta ;) haahhahhhah, jag e oskuld?! jag sover bara i sängen? :(
ny kelegris på G ? EN?! massor ;)
jag har hört attdu har en myskompis...? haha samma svar som på förra ;)
går du i skolan? om inte ska du börja igen? jag går inte i skolan nä, jag är sjukskriven och mitt mål är komvux, så vi får hoppas på att mitt pskyke tillåter de längre fram :)
skulle du kunna dejta mig? nä för du e hifare :)
Hur kom det sig att du började blogga? jag har bloggat sen många år tillbaka, men de va väl för jag hade mycket inom mig som ville komma ut och då tyckte jag en blogg passa mig bra :)
har du pojkvän? nope jag har ingen pojkvän, de tog slut häromdagen, jag mådde helt enkelt inte bra i förhållandet och det kändes fel, men hoppas också att vår vänskap kan komma sakta tillbaka när känslorna lagt sig..
är du hel svensk? nope, jag är halv ungersk :)
varför kallas du för skabbperran? hahahahahahahhaahahahahha dog för ögonblicket! hahaahhahhahhahaha, för de första, sjukt pinsamt att kommentera anonymt? och för de andra, så va de mer än jag visste, då jag får höra minst 5 ggr om dagen att jag ser bra ut osv, de e nog du som e skabbet :)& tack för du tog tid på "skabbperran" för att gå in på min blogg, där fick du dig dom bästa minutrarna i ditt liiv, possposs!
träffas ? skriv namnet så är det lättare att svara på frågan ;), men kan också påpeka att jag träffar inte vem som hellst! :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

gör du sooling?

2011-05-31 @ 21:53:18
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: chris

vilka frågor en del ställer :P

2011-05-31 @ 22:05:58
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- ANONYMA ÄR SÅ ROLIGA!

2011-05-31 @ 22:10:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

roligt att läsa svaren :)

2011-06-01 @ 08:54:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0