ღ 091203

Om 21 dagar är de jul, för er som inte visste, haha!
men iaf, skolan idag, gjorde inte så mk, snackade
i aulan, sen stack jag och sofija hem, jag är trött och
orkar inget, och sofija va allmänt sur, så ja, hade 
sällskap på stiaonen av niklas& marcus, sen stack jag
hem till farmor så kom mamma och pappa dit och 
hämtade mig, snällt av dom (aa' & min mamma va 
förstående till varför jag sov dåligt inatt, eftersom jag
sov själv (aa' haha, sen kom carro dit så körde vi hem, 

senare idag någon gång kommer chirstian, iih! :D 
slipper antligen sova själv inatt (aa' hihi. 

nu måste jag göra engelska! 
ligger bak med den riktigt mycket,
de skulle va inlämnat förra fredagen (yy'
bra gjort pernilla! Men får hjälp sen 
med så de e nice! ska försöka hinna klart
med den idag, något arbete om nya zeeland,
men vi hörs kanske sen igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0