ღ 23:37

nu e de värre än senast inlägget, nu har jag även svårt för att skriva men skiiiiit i de! kom prec hem från krogen, sandra fick två ragg dirr! HAHAAHAH, men jag sa till han första (som dock va 16 :O:O:O:O:O) att sandra va förlovad och den amdra fick inte reda på de fören hon skulle gå och han fråga efter hennes nr då fick han som svart "jag har kille sen 3 år tillbaka och är förolvad" HAHHAHHAHAAH han hade även bjudit mig och sandra på en smirnoff& en cider, jag fick en smirnoff och hon cider, hant rodde först jag skulle ha ren sprit med is, HAHAHA idiot.. nej nu ska man snart ut ochkolla på alla raketer sen decka a ntagligen, ska öppna en till cider nu sen gå ut, HA ETT GOTT FUCKING NYTT ÅR! TROTTS ALLT HAR DETTA VAR9IT MIN BÄSTA NYRÅR! jipppppi! och shit, jag kom in på kroghenfast jag nt är 18 och de kostade 150 fucking spänn per person att komma in, men eftersom vår kära vän dejan jobbade kom alla tre in gratis HAHAHA, jag,min moster&sandra, yes lovely!myser även emd min älskling vovve nu ska lägga mig i sängen lite sen hämta nig cider sen gå ut! pusssssen på alla sötar!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Händer i morron då? :)

2010-01-01 @ 00:27:55
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0