ღ all I want fot christmas is you

christian kom i Lördags och åkte hem idag, samtidigt åkte jag till farmor och hämtade mina julklapps pengar sen till center syd med jasse, handlade ett par nya stövlar svarta (yy' , ett grått linne och nya thights eftersom de behövdes verkligen! Nu sitter jag har, har meeeega ont i nedre delen av magen igen, riktigt jobbigt :(, ska nog städa undan lite på rummet om jag samlar ork till de haha! Annars har de inte hänt så mycket dessa tre dagar, i förr igår och igår åkte vi pulka i lund (aa' i förr igår va de jag, sandra, marcus& christian sen igår va de jag, mamma, pappa, christian, louize, carro& linus, mega skoj faktiskt haha, kallt bara men sånt man får ta :), sen igår fick jag hem två paket och ni vill allt veta vad de va i dom va ; ) hehe! men nu ska jag inte tråka ut er mer hihi! pusssssen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0