ღ fredags mys

Linda väckte mig vid 11 tiden genom att klappa mig på ryggen,
de bästa sättet att bli väckt på & pillade mig lite i håret (aa' hihi.
Sen åkte jag, mamma, pappa, sandra, marcus, louize& linda och
hämtade syster dotter hos hennes pappa, sen hem till linda så julia
fick öppna sina julklappar, hon blev över glad för sin docka höhö! 
sen körde vi hem, inom på willys och handlade pepparkaks deg,
mjölk, sill, choklad, mandel massa och sånt gott! :D sen hem och
käka mat från igår hÖhÖ! och kolla förotrsungar på trean, älskar
den filmen enormt! :D och nu ska jag baka peppar kakor med sandra
och louize och sen blir de bara film på tven hela dagen, om jag
inte sticker ut en runda, får väl se, kommer massa bra filmer på
tv idag över nice (: ikväll blir de att kolla på narnia iaf =)
men nu ska jag baka, hörs senare! pussssssar! ♥

Kommentarer
Postat av: emeilia 'em' westerberg

finfin header =) allt bra?

2009-12-25 @ 17:35:49
URL: http://emeiliawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0