ღ inget varar föralltid

nej gud! jag är så trött så jag skulle kunna somna nu asso,
vill bara mysa ner mig i sängen, men där e tomt ju ;/ öööh..

min dag såg ut som såhär, 
kom till skolan, gick ut och röka, sen stack jag& sofija ner till
konsum, så handla hon cigg, sen handla jag klubba mMm, sen
stack vi och solade, hihi mys! sen tog vi tåget till vallåkra, käka
och ja ni vet ju själv vad vi gjorde där (yy' haha, sen tog vi bussen
till Landskrona, gick runt där lite, skulle träffa en kompis, men 
han dryga till max så vi sket i de, sen fixade vi lite saker och så
sen stack vi till stationen, tog tåget till Kävlinge, gick ner till byn
och handla godis& läsk (aa' sen tog jag bussen hem, och nu vill
jag sova mMm! men ska snart duscha, sen dryga här lite till osv!
mammsi kommer snart hem, så ska snacka lite med henne, längesen
jag prata så mk med henne känns de som, MEN MEN !
nu har jag inget mer att säga, pussspusss! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

haah det var roligt:D

2009-12-07 @ 19:20:24
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0