ღ kaaaos morgon!

shit, igår somnade jag vid 20 över 1/ halv 2&
skulle upp 20 över 5 imorse, men jag reagera
inte ens att mitt alarm hade ringt, men sofija
ringer och väcker mig, men jag orkar inte gå
upp så jag somnar om, då vaknar jag av en
hysterisk lillasyster som skriker och gråter,
och jag ligger kvar och tänker VAFAN HÄNDER?!
sen får jag reda på att hennes örhänge hade
trillat av, men själva bakploppen satt kvar, ajaj.
efter typ en timmes kaos fick hon ut den, och de
lukta så jävla äckligt och bara vara och va helt
svart, så vi får se hur de ser ut när hon kommer
hem från skolan den lilla tösen! : )

som ni ser håller jag på att fixa bloggen lite,
inte mycket, men lite.. idag vet jag inte vad
som händer, ska städa en massa, är hemma
med bara min syster och marcus ju, så kan
spela musik och flippa ut hihiheheh (: , 
& VET NI? VET NI? det är snöööö ute! lovely!
men vi hörs senare, mys måndag HERE I COME! ♥

mega gammal bild, men sånt får man bjuda på ibland (:
vill ha mitt långa svarta hår igen! :( OOOWWWWH!


& snö snö snö PUSS PÅ SNÖÖÖÖ! 

nu ska jag med mamma och pappa till maaalmoe! 
skånes huvodstad mMm! skåne är kärlek asso!
men skriver mer senare idag eller ngt, pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

Skolan då?! Du kan inte slarva!

2009-12-14 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0