ღ min kära vän!

jag lovade en vän igår att skriva ett inlägg om han,
anderas johansson!
han är min kära klasskompis och toffel, har får en
att skratta med samtidigt kan han gå en på nerverna,
han är ca 1.70 lång och inte för smal och absolut inte
tjock utom lagom helt enkelt, han har mörk brunt hår, med
ljusa slingor nu(?), han går bygg på frans möller gymnasiet
eftersom han är min klasskompis så e de självfallet! hihi.
& jag och han ska börja studa till maax efter lovet! (yy'
& hans syster som e 22 ska få en son i maj vilket
min 21 åriga syster också ska få i maj haha de e bådas
första barn, fett gulligt alltihopa! hmm, vad kan man
mer skriva? jo, btw, hans hår, e, typ, hans liv? haha :o
galet värre.. han kommer från den sketna staden landskrona,
& tyävrr får jag ingen bild på han. sorry :/
men han e jätte gullig och mycket snäll (:
puss på min kära vän/kolega/toffel/osv/osv :D<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

HejHej allt bra med dig? :)

2009-12-30 @ 15:04:30
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: ☆ Carlosa

sv: röstade på dig presis :D<3

2009-12-30 @ 15:21:22
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0