ღ sånt därade bus

tjuvlyssnat.se

Pojke ~6 står med sin mamma ~30.
Pojken: Mamma, vad är telefonnumret till himlen, så jag kan ringa morfar?
så söööööööt! :|

En tjej ∼21 provar ett par kostymbyxor och ser tveksam ut.
Kvinnlig expedit: Alltså, du får ju avgöra om de känns bra, men får jag säga att din rumpa ser jättesnygg ut i dem?!
Tjejen (skrattar): Tack, men jag tar dem nog inte ändå…
Tjejen går in i provrummet igen.
Manlig expedit (till den kvinnliga): Du körde rumptricket och hon köpte dem ÄNDÅ inte?!

Två kvinnor ~30 sitter och pratar om den ena kvinnas son.
Kvinna 1: Åh, han är så söt. När han blir stor kommer han att träffa en tjej som tycker att han är så snygg så de gifter sig direkt.
Kvinna 2 (besvärat): Mm… Sen inser hon hur hopplös han är. Och då är det jag som måste finnas för honom när hon tar ut skilsmässa. Fan, jag orkar inte sånt!
En brittisk mamma ~45, och hennes son ~15, sitter på bussen. Sonen sitter och sms:ar.
Mamman: Who are you texting?
Sonen: Nobody.
Mamman: Obviously you are, so who?
Sonen: My hoes.
Mamman: That's not funny.
Sonen (tyst): Who's laughing…
En pojke ∼4 sitter i en kundvagn då han vänder sig om mot sin pappa.
Pojken: Pappa, om isen smälter när de spelar ishockey, drunknar de då?
felsms.se
Till: Moster
Sms: Du är så porrig, nästa gång jag ser dig så knullar jag dig!!!
Svar: Inget

Förklaring: "Det här är inte sant, vad fan har jag gjort" Precis dom orden kom ur min mun när jag märkt att jag skickat detta sms till min moster, hon svarade aldrig. Det va meningen att jag skulle skicka till min tjej men förmodligen så kanske min moster fatta det, hoppas det!?
/Krille
Till: Elin
Sms: Wannabe me or what??? Elin tycks göra allt för att bli en Fia but thats never happens!
Svar: Inget

Förklaring: När jag skulle skicka det här meddelandet va jag tydligen lite snurrig för jag skickade till Elin som jag skrev om, det skulle till en annan tjejkompis. Hon va skit sur på mig efterråt.
/Fialotta

Till: Storebror
Sms: Only för you ;) (och så en mms bild på min k**k)
Svar: IDIOT, jävla bög!

Förklaring: Haha ganska så kul ändå, min tjej skulle fått messet men skickade till min brorsa, självklart blev han äcklad och tyckte att jag va en äckelbög.

Till: Alexandra (syster)
Sms: Är ja kung eller, blev av med oskulden igår?
Svar: Vad snackar du om, håller du på att sjuka dig nu igen?

Förklaring: Råkade skicka till min 8 år äldre syrra som tycker jag är alldeles för liten för sånt. Min polare Alexander som skulle fått messet fick ett lika lite senare.
/Jobbig lillebrorsa


haha för mer skratt så gå in på sidorna (;

Kommentarer
Postat av: EMMELIST

tack för att du var med och röstade :D allt bra?

2009-12-31 @ 01:17:59
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0