ღslut på lekandet?

Pappa fick samtal från skolan idag, 
de hade sagt att min frånvaro högt 
mer och mer, pröve tid i två veckor
nu, så får man se om man håller
att börja sköta sig, bara jag själv 
som förlorar på de, tackvare detta
måste jag sova själv på vardagar (yy',
bästa lösningen pappa kom på (yy'

har prec gjort ett sjukt gammalt
svenska arbete, de blev gjort iaf,
men min engelska knäcker vi helt..


Nu är de skärpning för mig, snart jul lov
men den totala skärpningen blir efter jul-
lovet, och då ska min frånvaro vara sjukt
låg hela tiden, jag ska komma i tid, jag
ska vara där när jag kommer till skolan,
jag ska göra mina uppgifter och jag ska
sköta mig! vad fan händer nu egentligen?!




Kommentarer
Postat av: Moster J

Bra!! Kämpa på! Kram

2009-12-10 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0