ღ tidsfördriv

99 frågor om mig

1. är du kär? - vet nt.. 
2. har du snusat? - testat. 
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - haha, inte med mening isåfall!
4. har du legat i sängen brevid en kille? - klart jag har!
5. har du blivit dumpad? -  yes
6. har du blivit slagen allvarligt? - nejfifan!
7. tar du droger? -  nix
10. hatar du någon? -  hata är ett starkt ord
11. älskar du någon? - jadå <3
12. har några av dina vänner svikit dig? - alla sviker någon gång, 
13. har du djur? - yes
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ofc :)
15. hatar du dig själv? - ibland kan jag göra..
16. gillar du orange? - beror på vilken orange färg& till vad
18. har du nån sjukdom? - nejdå..
19. har du skämt ut dej för den du gillar/gillat? - haha ja de har jag!
20. har du en gris? - HAHAH AWWWH! ja jag har ju sofija :)<3
21. har du en plattång? -  yes
22. har du en bror? -  nix
23. har du sjukt bra humor? - haha ja klart? :o
24. har du mörkt hår? - ja, eller ja.. VILL INTE TALA OM MITT HÅR, BLIR BARA LISSEN! :(
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? - nej, inte för länge..
26. tycker du om hästar? - skulle inte banga att börja rida :$
27. har du en hund? -  ja, eller ja, min syster har en, min andra syster en och mina päron två..
28. har du skilda föräldrar? - nix
29. har du gått på simskola? -  nix
30. har du sagt bög till en kille? - allt för många gånger (aa'
31. har du sagt fitta till en tjej? -  haha, samma svar på denna!
32. har du fuskat? - på vad? ^^ haha, men ja de har jag väl
33. har du en teve på ditt rum? - yes
34. har du lunar? - hahaha ja, men e aldrig inne där xD
35. har du MSN? - klart jag har, jag e ju inte gammel modig (;
36. har du en syster? - ja, 4 st -.-
37. har du bruna ögon? - jappps
38. gillar du att fota? - älskar att bli fotad lika mycket som att fota :D
39. har du sett dig själv brinna? - mitt hår har brunnit räknas de :o
40. hjälper du dina vänner? - klart! dom som behöver de iaf
41. gillar du tacos? - ooooooooja!
42. tycker du att du är söt? - ibland ;$ INTE JUST NU!
43. har du dansat? - ja faktiskt, för massvis med år sen
44. har du spelat fotboll? - haha yess
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kanske inte kärlek, men utseende kär typ
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - klart!
47. har du ätit sniglar? - USCH NEJ!
48. äger du en locktång? - yes
49. gillar du att tugga tuggummi? - bra när man e rastlös (aa'
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - så gott som iaf 
51. gillar du kläder? - LOVE IT!
52. hatar du falska vänner? - finns inga flaksa vänner, för då kallar man dom inte vänner
53. gillar du räkna matte? - de e skoj när man fattar 
54. älskar du någon nu? - klart jag gör <3
55: har du gråtit inför en vän? - inte vad jag minns faktiskt.. 
56. kan du sjunga? - kan kan jag men hur bra de är, e en annan sak
57. har du sett nån dö? - nej..
58. säger du vad du vill? - I say what I fucking want to say!
59. är du stor? - HHAHAH! mega stor :D
60. vad är ditt hela namn? - sandra pernilla caroline stadler
61. kan du tala spanska ? - njä, men kan lära mig om jag vill (aa'
62. är du kortare än 1.60? -  nejnej
63. älskar du sommaren? - riktigt mycket
64. älskar du vintern? - nej, men de e sjukt mysigt
65. har du mer än 6 par strumpor ? -  jafan
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - nej (aa'
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - haha ja
68. har du mer än 3 par jeans ? - yes
69. gillar du att städa? -  ibland
70. gillar du att sova länge? - sover så länge jag kan, 
71. har du vart med om en olycka? - nej
72. är du förvirrad? -  ibland
73. har du mer än 6 par byxor? - jadå
74. har du förlorat en vän? - en "vän"..
75. gillar du att shoppa? - njä, beror på
77. gillar du spindlar? - HATAR dom :(
78. klarar du dig själv? - nej.. 
79. gillar du att laga mat? -  hah, när jag kan laga maten ja
80. är du klantig? - OM JAG ÄR! hahahaahhahah
81. har du foppatoffler? - faktiskt inte :)
82. har du mer än 20 låtar på din data? - baadar i låtar :D
83. sminkar du dig innan skolan? -  ja de gör jag faktiskt, varje dag
84. har du träffat en kändis? - yes
85. har du mer än 7 par skor? - inte som jag använer iaf :o
86. har du busringt? - klart jag har när jag va liten
87. har du skällt på din bror? - vilken bror?
88. har du en vän som skiter i dig? - kallar inte de för vän, men har haft de
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. sover du med nått gosedjur? - njä, bara när jag känner mig ensam :$ snuttar typ på täcket (aa'
91. har du åkt nånstans utan att du får? - oooom!
92. vill du bara bort ibland? - ja.
93. har du tältat? - yes
94. har du brännt dig? - japps
95. har du lekt med levande ljus ? - ohja
96. har du lekt anden i glaset? - mm,
97. skäms du ibland? - kan hända ja
98. bor du i skåne? - klart, man ska bo här :D
99. gillar du hip hop/rap musik? - ja (:



Kommentarer
Postat av: Linda

såna e roliga att göra när man har tråkigt

2009-12-14 @ 17:44:54
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0