ღ onsdag 091216

Ingen skola idag heller! faaan...
hade sån jävla ångest imrose& allt va bara kaos, jag va påväg
till bussen men mina ben tog emot det gick verkligen inte.. så
gick hem igen, vilade en stund med tanke på att min mage gjorde
sjukt ont igen, så mådde jag lite bättre när jag vaknade, så satte
mig vid datan, men nu har den börjat igen och jag vill bara ringa
till sjukhuset och be dom hitta felet :( de bokstavligt talat BRÄNNS!
ska snacka med mamma och pappa nu, får se hur de blir.. pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Crille

Förlåt att jag är pedantisk, men det är faktiskt onsdag idag, torsdag är imorgon ^^

2009-12-16 @ 13:45:19
URL: http://crilleanderss0n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0