ღ världens tråkigaste

gud, kan man ha såhär tråkigt en FREDAG?  är helt slut, mår illa nu efter att ätit tårta med en massa grädde på, funderar på att sätta på en film, men vet inte vilken riktigt, eller plugga lite engleks,a har tre arbeten som måste vara
inlämnade efter jullovet! så funderar på ett man ska läsa en text på engelska, sen skriva vad den handlade om på svenska, och översätta ngr delar, men får se om jag orkar! något bra film tips? alltid samma filmer jag kollar på känns de som, så skulle behöva hjälp!

måste upp sådär, halv 9 eller ngt imron, då blir de först till vellinge med familjen plus marcus& linus och gå på vellinge blomman, mys! sen till trelleborg hem till morfar, och typ, fira jul? jaja, lite tidigt men men.. sen hem, och mysa med christian!  & de jag längtar efter som mest imron är att få träffa min älskade moster! mega saknad& mega bäst! ♥
nu ska jag inte tråka ut er mer! hihi, skriver kanske senare! pusssssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina Hansson.

Jag ser på film, skönt med jullov? :)

2009-12-18 @ 21:54:58
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0