ღ 091122

Tack för gårdagen dom som var med, blev en öl och typ två glas vin,
men va inte sugen på att dricka så de gör mig absolut ingenting! 

blev väckt kl 2 inatt av att min mamma pratade med min systers 
i telefon, det hade hänt lite saker borta hos dom men ja, de är 
varken mina eller dina problem right? så drf skriver jag inte ut de.

men i alla fall, idag är de söndag, drygt som fan måste jag säga!
skolan imron igen då! men trä är faktiskt helt okej! :)
ska jag räkna hur många gånger jag lyckas slå mig på tummen då? :)
kommer nog tappa räkningen, heh. men just nu äter jag macka
och dricker saft, och väntar på att mamma och pappa ska komma
hem, eftersom dom är och handlar cigaretter till mig, hihi ÄLSKAR ER!
måste städa mitt rum IGEN också. gud de är ju knappt lönt!
menmen, man ska inte klaga eller har jag fel? :)

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, bara va hemma och ta de lungt väl!
vad ska ni göra idag då? :)

Tack för besöket och välkommen åter hihi! ♥


bild från igår ;$ hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0