ღ 091124

God morgon allesammans!
idag vakna jag i tid, haha, duktig e man ibland (aa'
klockan är nu kvart över sex och jag har prec fixat
mig klart. själv klart lika snygg som alltid då jaja! 8-)




orkar inte lägga in fler bilder nu heh,
veckan är helt full bokad känns de som!
- Idag ; åka till malmö och träffa hampus med sofija,
- Onsdag ; leka med jennifer! :)<3
- Torsdag ; leka men han dära, pelle jönns ^^ 
- Fredag ; antagligen smycke party hos sofijas mamma
- Lördag ; party för fän!
- Söndag ; umgås med min familj! 

så nu vet ni, men nu har inte jag så mycket mer att säga er,
skriver nog innan vi åker till malmö,nu ska jag bli klar med de
sista, och inte glömma stänga av plattången idag! sen ska jag 
gå till bussen, så vi hörs sen alla! ♥

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Vill du rösta en femma ? :) skulle bli jätte glad!



http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=5132

PUSS, ha en bra dag sötnos.

2009-11-24 @ 16:17:20
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0