ღ aj min arm! :(

Tog den satans sprutan idag ju, & nu håller min
arm på att dööööda mig :( DET GÖR SÅ GRYMT ONT!
och biverkningarna jag fått änsålänge är illamående, ont
i tänderna& öronen, och lite lite lite yrsel, annars gick de
bra, men simon fick hålla mig i handen :$ haha!!!

JUSTE! jag har glömt berätta en sak ju & jag mst
berätta de! JAG SKA BLI MOSTER EN GÅNG TILL :D
i maj kommer där ett underverk till jorden :'D
Min älskade syster caroline& hennes pojkvän linus
ska få en liten miiinis :D hihi! JAG ÄR SÅ GLAAAAAD!

nu tänker jag inte underhålla er mer! men glöm inte bort
min frågestund, och fråga om vad som helst sööötnosar! ♥

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv: ok §

2009-11-03 @ 21:52:53
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: härligt jora jag mår finfint ;)

2009-11-04 @ 11:42:31
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Moster J

Äh din mes.... ;o)

2009-11-05 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0