ღ depp tiden är tillbaka..

hejsan alla bloggläsare!
skolan idag, va sjukt nere, så gick till kuratorn och snackade med
henne, de kändes lite bättre efter de, men sen kom mamma& pappa
och hämtade mig, så åkte vi och handla och så sen hem, så satt jag 
vid datan lite sen kolla jag lite på twilight sen somnade jag, sov ngn 
timme sen väckte pappa mig och nu sitter jag här och tänker..


orkar nt ha dessa perioder, ena dagen mår jag skit bra andra är allt 
bara skit och de ända jag ser är svart, ser inget posetivt, jag vet verkligen
inte var jag ska ta vägen längre, vill inte va såhär nere, vill inte må såhär!
det suger verkligen.. men ett stort tack till dom som hjälper mig genom 
denna skiten, ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

Fortsätt kontakten med kuratorn! Tror det är bra för dig Pillan...

Kram <3

2009-11-11 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0