ღ frågestund - svar

Först vill jag tacka för alla era frågor&
att ni kan forsätta fråga mig saker, så
kanske ett svar slinker in i ett inlägg!

är du singel?- japp de är jag
göre det ont att pierca sig i överläppen? - jag tyckte faktiskt inte de, plus gjorde jag de själv så!
Hur är dig statistik?- ja unika besökare ligger ungefär på 53 st om dagen, men de höjs hela tiden! som idag har de gått upp till 70
hur sminkar du dig en vanlig dag? - brun kräm, mascara, rough(?)& ibland eyeliner
hur många inlägg skriver du om dagen? - det är jätte olika!
har du ngn idol? - nej inte så direkt,
har du några djur? - yess, två av mina systrar har varsen hund, sen har vi två så de blir fyra hundar här plus en fågel och min lillasyster har en hamster, men jag har inget själv
vad är det första du tänder på en kille ? - tänder på? hm, de är en bra fråga du! kmr inte på ngt nu
tror du på det som kommer hända 2012, att världen kommer gå under? - haha nej
Vilken är din favoritblogg? - har ingen favorit blogg :) men läser alex
Favoritgodis? - choklad!
Vad har du gjort idag? - jag har vatt ute och gått, sen har jag bara tagit de lungt hemma
Hur tycker du killar ska vara både på utsidan och in sidan? - hm, på utsidan ska dom va mer charmiga& söta, och insidan, snälla& underbara typ
vad ska du göra efter du har gått ut skolan? - tror jag ska jobba som klinker& kakel sättare!
Vad vill du jobba med? - klinker& kakel sättare då eller frisör eller stylist, men går ju bygg så ja
Vilket godis tycker du bäst om? - som sagt, choklad
Vem hade du velat resa jorden runt med? - sofija!
Vad hade du tagit med dig till en öde ö? du får bara välja tre saker. - en båt, ngn person& cigg
Vad hade du gjort om du vunnit en miljon? - blivit över glad och bjudit mina vänner på resturang osv :D
Vilken är din favorti mat? - tykcer om så gott som all mat så kan nt välja
Vad är det romantiska du vet? - hm, jag har faktiskt ingen aning :| men typ bli utbjuden på en jätte fin restrung md ljus och sånt, eller att man bara kommer hem till sitt "på g"/pojkvän/flickvän och där e tända ljus och sånt mysigt!
Om du hade bjudit ut en kille på dejt, vad hade du gjort då? - ingen aning faktiskt! hade haft stor betydelse vad de va för kille
Vad är det bästa du vet om din familj? - att vi alltid finns för varandra! <3
Om du hade fått gå ut med en kändis, vem hade du valt då? - chris brown! :D LÄTT SNYGGAST!
Vilket gymnasium går du på och vilket program? - frans möller gymnasiet, bygg
Är du nöjd och kan du rekomendera det till andra? ja jag är jätte nöjd& kan verkligen rekomendera andra att börja där!
hur skulle du beskriva din stil, vilka plagg föredrar du & sånt? - ja, min egen stil helt enkelt! ibland blir de ett långt linne eller en lång t-shirt och thight, ibland mujukis byxor och ngn hood tröja& ibalnd jeans och ngn passande tröja, så de varierar mycket faktiskt :)
tycker du det borde finnas dödsstraff här i sverige? - nej jag tycker faktiskt inte de! livstids fängelse, men inte döds straff för ingen förtjänar att bli dödad!
är du singel?- japp de är jag
göre det ont att pierca sig i överläppen? - jag tyckte faktiskt inte de, plus gjorde jag de själv så!
Hur är dig statistik?- unika besökare ligger ungefär på 53 st om dagen, men de höjs hela tiden! som idag har de gått upp till 70
hur sminkar du dig en vanlig dag? - brun kräm, mascara, rough(?), vit ögonenskugga oftast& ibland eyeliner
hur många inlägg skriver du om dagen? - det är jätte olika!
har du ngn idol? - nej inte så direkt,
har du några djur? - yess, två av mina systrar har varsen hund, sen har vi två så de blir fyra hundar här plus en fågel och min lillasyster har en hamster, men jag har inget själv
vad är det första du tänder på en kille ? - ögonen brukar de va faktiskt,
tror du på det som kommer hända 2012, att världen kommer gå under? - haha nej
Vilken är din favoritblogg? - har ingen favorit blogg :) men läser alex
Favoritgodis? - choklad!
Vad har du gjort idag? - jag har vatt ute och gått, sen har jag bara tagit de lungt hemma
Hur tycker du killar ska vara både på utsidan och in sidan? - hm, på utsidan ska dom va mer charmiga& söta, och insidan, snälla& underbara typ
vad ska du göra efter du har gått ut skolan? - tror jag ska jobba som klinker& kakel sättare!
Vad vill du jobba med? - klinker& kakel sättare då eller frisör eller stylist, men går ju bygg så ja
Vilket godis tycker du bäst om? - som sagt, choklad
Vem hade du velat resa jorden runt med? - sofija!
Vad hade du tagit med dig till en öde ö? du får bara välja tre saker. - en båt, ngn person& cigg
Vad hade du gjort om du vunnit en miljon? - blivit över glad och bjudit mina vänner på resturang osv :D
Vilken är din favorti mat? - tykcer om så gott som all mat så kan nt välja
Vad är det romantiska du vet? - hm, jag har faktiskt ingen aning :| men typ bli utbjuden på en jätte fin restrung md ljus och sånt, eller att man bara kommer hem till sitt "på g"/pojkvän/flickvän och där e tända ljus och sånt mysigt!
Om du hade bjudit ut en kille på dejt, vad hade du gjort då? - ingen aning faktiskt! hade haft stor betydelse vad de va för kille
Vad är det bästa du vet om din familj? - att vi alltid finns för varandra! <3
Om du hade fått gå ut med en kändis, vem hade du valt då? - chris brown! :D LÄTT SNYGGAST!
Vilket gymnasium går du på och vilket program? - frans möller gymnasiet, bygg
Är du nöjd och kan du rekomendera det till andra? ja jag är jätte nöjd& kan verkligen rekomendera andra att börja där!
hur skulle du beskriva din stil, vilka plagg föredrar du & sånt? - ja, min egen stil helt enkelt! ibland blir de ett långt linne eller en lång t-shirt och thight, ibland mujukis byxor och ngn hood tröja& ibalnd jeans och ngn passande tröja, så de varierar mycket faktiskt :)
tycker du det borde finnas dödsstraff här i sverige? - nej jag tycker faktiskt inte de! livstids fängelse, men inte döds straff för ingen förtjänar att bli dödad!

Kommentarer
Postat av: julia

haha, jag läste allt :D

haha :)

2009-11-08 @ 20:59:04
URL: http://chuulia.blogg.se/
Postat av: Kadri

oj vad många fråger du hade fått

2009-11-09 @ 07:25:54
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0