ღ igår blev idag imorgon

Hej bloggen!
går dagen va väl helt okej, ska berätta lite för er nu,
först skolan, då hamrade jag mig
på handen igen, SÅ KLART! så jag
slog till slut rakt in i ett skåp, aj min hand!
menmen, sen gick jag,sfoija& kuratorn&
hennes sån där "lärsak" till vårdcentralen
imed där har gått rykten på skolan om skit,
så vi fick göra pisse prov, och de gick snabbt
och lätt, får reda på svaren om ngr dagar men
jag vet redan att mitt kommer visa negativt!
SUCK ON THIS BITCHES (; sen fick jag och sofija
sluta så vi gick hem till tipzy, jag och sofija drack
saft och Tipzy drack kaffe (aa' haha, sen 20 över 2
gick jag och sofija till skolna för att hämta min väska
sen gick vi till tåget,

tog tåget med Minna, men jag och sofija hoppade av
i teckomatorp, sen tog vi en över full buss till svalöv,
efter nästan en timme mötte vi Tobias, Marcus& Kim,
sen till deras sån internat hus, fast dom hade de minsta
rummet så de va fett litet, iaf, så kolla vi lejon kungen
tre, och sånt skit och mög, vid 8 eller ngt gick jag och
sofija till centrum eller buss stationen eller vad de nu heter,
sen kom robin& Linus och hämtade mig och Sofija, sen hem
till sofija, hämtade pengar, in till Hbg och äta på mc donalds,
sen hem till sofija efter en stund och sooova! de va gitt (; hah

idag hann jag inte komma till skolan fören jag åkte hem igen.
mådde bajs, kändes verkligen som panikångesten va påväg&
det gjorde sjukt ont att andas, och min hosta förstör min hals
helt och hållet, det suger verkligen! :(

men nu ska jag inte underhålla er mer, hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0