ღ skolan

hej igen! :)
sitter i skolan nu, har svenska men orkar absolut inte jobba!
är trött och mår illa (n), det är icke alls bra då med andra ord,
& han där, pelle jönns tyckte jag skulle hjälp han mura! ;o no way bitch! :D

ändå fett najs dag idag, slutar typ, halv ett, älska onsdagar!
börjar kvart över 9 och går till halv ett, klagar man? nej tack!

sofija sitte brevid mig helt inne i sin data, ajaj nörd! :D
sen är här två till, dom gör ngt arbete vettefan& orkar nt bry mig! ;p

jag ville bara säga att jag e fett
bäst& du e fett snygg& du andra
är den bästa& den tredje är underbarast!
nu vill ni allt veta vad jag menar vaaaah ;D tihi!

nu ska jag in och uglla på FB,
bli vän med mig där vettja! :D
" pernilla stadler "
ja men vi hörs senare snutte gullar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0