ღ varför man borde ÄLSKA julen

  • Den är så grymt mysig!
  • musiken
  • alla ljusen tända överallt
  • jul ljustakarna i fönsterna
  • mörket och den ljusa snön
  • maaaaaaten!
  • umgås med familjen& släkten
  • doften
  • den fina julgranen md jul klappar under& massa ljus i
  • & till sist, jul klapparna

    det är ju bara så underbart, sitter och lyssnar på jul musik just nu&
    jag bara längtar tills de är jul! ungefär en månad och ngr veckor kvar,
    & jag älskar verkligen julmaten, äter alltid tills jag blir propp mätt ^^ haha.
    Jag ♥ julen!



Kommentarer
Postat av: VICKAN

åh jag älskar julen<3<3 och snö wihoooo!! :D:D

2009-11-04 @ 19:04:55
URL: http://vfintling.blogg.se/
Postat av: julia

haha gör de :p

2009-11-04 @ 19:53:52
URL: http://chuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du glömde snön! :oD Som jag kommer att ha iaf ;o)

Puss o kram

2009-11-09 @ 08:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0