ღ den dag du dör, tar jag livet av mig

Jag hade inte kunnat tänka tanken på ett liv utan dig, du är de bästa, jag skrattar med dig, jag gråter med dig, jag kramar om dig när du är nere, och du kramar om mig om jag e nere, du finns alltid där till hands, du kommer finnas i mitt liv, livet ut de vet jag om! Jag ljuger inte, du är verkligen så jävla bäst! jag älskar dig mest på hela jorden, utan dig kan jag inte andas, utan dig finns jag inte! Du har funnits där, hela min uppväxt, aldrig svikit aldrig lämnat, du är den ända som aldrig gjort de, verkligen, detta kommer från roten av mitt hjärta, jag ljuger inte, jag talar sanning, jag hoppas du får upp tilliten för mig igen, jag har aldrig mått så dåligt förr, som när ni tappade er tillit för mig, alla tappa den, den blåste bort som en vind, jag grät när ingen såg, jag bad när ingen hörde, sen kom du, du lös upp mitt liv med ditt skratt, med din glans! När man ser dig glad behövs de ingen sol för du lyser upp ens liv, att se dig gråta, behövs de sol för då är de ngt som inte går att beskriva, allt svarnat och allt jag tänker på är att få dig le igen, jag älskar att berätta saker för dig, för du lyssnar på mig, du tycker de är  kul att höra mig snacka, oftast iaf (a) haha.. Mamma, den dagen då du dör, tar jag livet av mig! utan dig lever jag inte, utan dig är jag död, även om mitt hjärta slår, även om de pumpar, även om hjärnan lever, även om kroppen går, så är jag död! Du är verkligen de bästa i mitt liv. tack för du finns, tack för du lyssnar, tack för du förstår! iloveu! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

tack pernilla... du är för go alltså. oavsett vad andra säger så är du det.

jag älskar dej oxå mycket.

du får inte skriva såna djupa saker. jag bara bölar då ju!! :-)

2009-10-15 @ 16:36:51
Postat av: Jennie

men fan vad sött shit , dina ord till henne ;O man blir tårögd, jag kan ens inte känna den känslan :( så fin text

2009-10-15 @ 18:34:31
URL: http://mackansflicka.blogg.se/
Postat av: Moster J

Du är så go stumpan! :o)

Kram

2009-10-16 @ 07:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0