ღ falsk vän

" falsk vän, 
jag ställer upp så mycket men vad får jag tillbaka?
jag tänker på dig hela tiden, "

jag ställer upp så mycket men vad får jag tillbaka,
jag bara ger och ger men får ingenting tillbaka,
alla kalla sig för vänner, men är man vill ha hjälp,
då ställer ingen upp man får klara sig själv,
för alla bara spelar, alla är så falska,
för vänner nu förtiden dom skiter i varandra,
så vänskap, säg mig vad fan e de,
för vänskap nu för tiden kan man kalla flaskhet,
jag har haft vissa vänner som jag sett som min bror,
som mitt eget kött och blod, men den vänskapen dog,
över en enda natt pga skit snack,
men om vänskap dör så snabbt, e de inte vänskap man har haft
& sen finns de vissa saker som e aldedes för bull,
brödrarskap som får i sönder pga en brud,
så tänk på de här, döm inte dom du tror,
för jag har också blivit sviken av en som var min bror,

falsk vän, jag vet att du är sån,
falska vänner finns de gått om,
du behöver inte spela att du är en vän,
spring hem i mina tankar finns du inte mer,
falsk vän, jag vet att du är sån,
falska vänner finns de gått om,
du behöver inte spela att du är en vän,
spring hem i mina tankar finns du inte mer,

om man ställer upp för mycket får man ingenting tillbaka,
folk tar emot och ser de som en vana,
alla e så sjuk och kan ändra sig så snabbt,
en som varit som en bror, förändras på en natt,
och till och med dom som du växt upp med,
kan vända ryggen till så fort de blir problem,
men skulle du få nått, tex en fet bil,
då vill alla va din vän, snälla vad e de för stil
jag hatar såna svin, de gör mig förbannad,
vänner som e vänner för att utnyttja varandra,
de är inte klokt, men många gör så,
parasiter finns överallt och dom stöter man alltid på,
men så fort jag träffar såna e de såna som jag lämnar,
för alla såna vänner skulle sälja dig för pengar,
så vem kan man lita på, när man väljer vänner,
för vänner förändras, men inte ovänner,

inte här! ute! (ring(mp)0730977185) säger (12:36):
*164 dagar till? :P
pernilla stadler.    164 dagar säger (12:41):
*jag blir 18 :D haha

falsk vän, jag vet att du är sån,
falska vänner finns de gått om,
du behöver inte spela att du är en vän,
spring hem i mina tankar finns du inte mer,
falsk vän, jag vet att du är sån,
falska vänner finns de gått om,
du behöver inte spela att du är en vän,
spring hem i mina tankar finns du inte mer,

så när man tänker efter, vem är mina vänner,
vem skulle hjälpa mig när de väl gäller,
vem skulle skydda mig och ta mig i försvar,
men allt sånt får man reda på när de e allvar,
men en vacker dag, kommer de alltid fram,
vem som e han, vännen som e sann,
och skulle du hitta han så ta han som ditt eget blod,
så tänk efter nästa gång innan du kallar nån för bror,
helt ärligt talat kan man kalla dagens personer vänner,
så klart inte, de är bara folk du känner,
jag hade vänner kan du tro, vi hade samma kött och blod,
vi va som äkta bröder från en och samma mor,
han va värd mer än allt annat,
vad vi än höll på med vi gjorde de tsm,
alla visste vem vi va, alla visste vi höll ihop,
vi skulle aldrig splittras men vänskapen dog. 

falsk vän, jag vet att du är sån,
falska vänner finns de gått om,
du behöver inte spela att du är en vän,
spring hem i mina tankar finns du inte mer,
falsk vän, jag vet att du är sån,
falska vänner finns de gått om,
du behöver inte spela att du är en vän,
spring hem i mina tankar finns du inte mer,

Bark ft dino - falsk vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0