ღ Frans möller& pillow (vV. sofá

här kommer lite bilder från dagen ((:
titta och njut sötnos ;*

skolan; 

fråga inte ens x'), detta ska föreställa våra svenska lektioner?:)
Robino& Tobias ((; hahaha!

Robinio& jag hihi! & där bak, tobias, Jojjo& andie :D

Hora, Halik, Hora :) PUSS PÅ OSS! hahaha

lite folkish!

Hora, Tobias, Halik& Hora ((:

Jag& bögman ((: & även halva tobias =D höhö!

Tobias och Robino (: har ni ngt emot bögar eller? ;$ HIHIHI!
nej seriöst, som ni ser så kysser dom icke varandra :)

sen va de maaaaud! :D min kniv e skitt hihihi ;$

pillow vV. sofá 







I need some lööööv! :D HAHAHAHAHA! 

Tack för idag älskling, du förgyller mina dagar!
du får mig att åka till skolan, du får mig att le,
tackvare dig klarar jag skolan, tackvare dig mår
jag så jääävla bra! Kan inte beskriva hur glad jag
är att vi börja umgås, vi skrattar alltid, och vi har
så mycket framför oss, åka utomlands, fester, mys-
kvällar, min 18-års fest, studenten, :'D så mycket
mer! Pillow vV. sofá så e de och så ska de va :D<3



Kommentarer
Postat av: Jennie

söta ni är

2009-10-14 @ 22:11:34
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0