ღ fredag

då e de fredag idag och nu ska jag berätta hur min dag har varit!

första skolan, svenska sen möte, sen sluta, mötet gick väl,
ehm, dåligt? kom inte fram till så mycket menmen, får se
hur allt går nu, kommer bli fler möten osv osv suger!
sen 10 över 12 tog jag och carro tåget till lund, gick till
mc donalds och käka, sen handla hon lite, sen åkte vi till
malin och philip, men philip jobbade så vi satt och prata 
med malin& jimmy, trevlans! sen kom philip& malin fader,
snackade lite, sen åkte jag och carro hem, så har jag bara
tagit de lungt, imron är de ladies night! :D wiiiie! och jag&
mamma har partat våra naglar wiiihoo! bild nedan ! 
sen kolla jag, carro& sandra idol, och bara myste hihi!
nu ska jag,mamma& sandra till sandskogen och hälsa på
in älskade moster! miiiihhh! :D:D:D:D! HEJ DÅ FOLK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0