ღ hemma hos cajsa bajsa

hejsan alla sötnosar, sitter hemma hos cajsa nu hihehhihi,
sovde då här inatt va! och idag ska ja leka med sofíja :D<3

igår va vi först en stund med robin, gick runt i kävlinge lite,
sen stack jag& cajsa hem till henne,
sen hem till alexander,
hade inte träffat han på typ.. ett år? :o så va vi där med han&
linus, sen sack ajg oh cajsa hem till henne och käkade, sen mötte
vi simon, så stack vi hit igen, & kollade på björn bröder hihihi!
sen stack han hem, så gick jag och cajsa ut lite, sen hem till henne
och gjorde varm oboy med sprut grädde (aa' men innan vi drack
de så kom chrille på besök, haha :o men de va kallt ute så jag&
cajsa gick in igen. och då drack vi vår varma oboy med sprutgrädde (yy'
& kollade på fjorton suger och säg att du älskar mig, fast jag
somnade till " säg att du älskar mig" alltid jag som somnar :$ haha!

nu har jag nt mer att skriva så vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; haha ja (;

jag ska strax ner på stan, vad gör du själv? (:

2009-10-29 @ 12:40:57
URL: http://ampapampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0