ღ ilskan leder till ärlighet

gud, jag blir så trött, varför ska jag va så sur hela tiden?! ilskan leder till ärlighet, för mk ärlighet, tex jag kalla min syster prec för dum i huvet, men hon e ju inte de så klart, men ibland går hon mig på nerverna, och folk i skolan, dom håller på och håller på och håller på, till slut går de för långt, till slut smäller man av, man skriker saker som bara flyger ut, men dom skrattar? de ända dom gör är att skratta?! ch de gör de bara sååå mycket värre, jag orkar inte med min ilska, vill kunna kontrollera mina ord, och vad jag gör, innan kunde jag de, iaf bland mina vänner, de kan jag inte mer, ujag tänker inte på vad jag säger! jag hatar bråk, jag vill inte bråka, men går de att undvika när flera 1000 pers är på en, nej! ah shit asso! de gör ont, så sjukt jävla ont! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0