I'm looking at you through the glass

skolan idag , sjukt jobbig dag, men vi alla har väl dåliga dagar någon gång?
inte så lång dag, från 10 i 10 till kvart i 1 så de e najs iaf, & de e ju fredag

prec städat undan lite på rummet, wirre kommer nog snart, så blir de fix
sen in till malmö, får se vem man träffar där, skulle egentligen träffa 
Hannes men vi får se om han dissar eller inte =), annars finns de
väl alltid någon man kan träffa, får jag hoppas på iaf ju! :D

nu ska jag faktiskt in i dsuchen, en varm och skön dusch! mMm
men skriver nog innan malmö om jag hinner :)

& jag måste tillägga att jag saknar Johanna något sjukt mycket!
men vi ses i nästa vecka gumman min
;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0