ღ ojoj.. blogg torka!

jag ber om ursäkt för min sjukt dåliga uppdatering!

jag har inte gjort mk dessa dagarna,
varit dålig, spytt typ i förr igår och 
igår, så jag har bara vilat och varit
en stund i skolan, så finns inte så mk
att skriva direkt ju. tyvärr.

idag fick jag nya skor av mammisen! :D
tack så mk my lovely mammmy! ♥


jag blev iaf sjukt nöjd (: både jag& mamma fastna för dom direkt
när vi kom ibn på skopunkten, så dom va ju bara klockrena! :DD

hoppas nu haft de bra dessa dagar& får en toppen helg! :D
själv vet jag inte vad jag ska göra, får se vad som händer ^^

Kommentarer
Postat av: m'

aha o´kej, jodå ;p haft en bra dag? =)

2009-10-09 @ 16:34:15
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0