ღ paaaaaaain!

då tatuera man sig igår ;d den fjärde nu (aa' hihi,
blev en blomersjälk ungefär fast typ, under underarmen
och och handleden, typ 1 dm eller ngt från handleden,
igår gjorde den inte så ont, men när jag blev öm gjorde
de AJAJAJ! menmen,när jagvaknar imorse och kollar 
på den e den helt svart och jag kan knappt böja armen :|
pain is this! men mitt eget val, hihi :D

har tyvärr ingen bild nu, för smart som jag e, så e jag av
med sladden min kamera, HAHA SMART PERNILLA! den
är iaf rosa och grön (aa' , sen ska jag bygga på den, fast
de blir nog inte fören om ett tag, den måste läka och bli
klar  ju ((: & om man säger såhär, den hade kunnat
blir sämre och den hade kunnat bli bättre, men jag e nöjd!

skolan om en timme, eller ja, jag tar bussen om
en timme, slutar 12:30 skönt mMm, idag ska jag
med mamma och pappa och kolla lägenhet, men
jag vill ju absolut inte flytta till lägenhet :( van vid hus!
menmen, får se hur de ser ut och så väl.. skriver
senare hur de gick jag sådant! ((: take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0