ღ regn, regn& reeeeegn!

dagen började med att jag fick fånga peppe!  (vår fågel)
eftersom de bara va jag, louize& hennes kompis hemma,
sen kommer dom andra hem, då e jag på ett jäääbla humör!

sen kör jag, sandra& pappa till kvälinge för pappa skulle
till tandläkaren så ville sandra ha sällskap, så skulle hon
köpa cigg, så frågar han såklart om legg, så hon visar de
och kolla på sandra och säger " det är inte du" vänder huvet
mot mig och säger " det är du?!" hahaha och jag börja ju
as garva xD, sen blir pappa klar och vi kör och hämtar sofija
på stationen, sen hem till mig så fixade jag mig lite, 

sen tog vi bussen till center syd, där vi käka på mc donalds,
puuuuligt! sen gick vi runt och kollade lite, sen ut, då zaka
kallar på mig ;oo jaja iaf, så går dom in på center syd och
vi ut därifrån, sen kommer där barndbilar och poliser men
de va inte mitt och sofijas fel bara så ni vet!!!!! =)

sen tog vi bussen till kävlinge, skulle träffa bella men gjorde aldrig
de, sen stack vi ner till konsum, sen till sibylla, sen mötte vi simon&
micke, sen kom "lasse" , sen gick micke, sen gick lasse, så gick jag,
sofija& simon in till han och kollade hitta nemo (aa' myspys.. skulle
egentligen se björn bröder men den ville icke funka :( buuuhuuu! 
sen kom lasse en liten stund, sen gick han igen, sen kom j.o , mihi!
sen kom simons familj hem så dom kolla också hitta nemo med oss
hahaha :D, sen käka alla utnom jag och sofija, för vi va icke hungriga,
sen stack vi ut, och den regna USCH JA :( , så gick vi till ngn simon
skulle lana hos, sen stack jag och sofija efter en stund så kom Theo,
Robin& Linus och hämtade oss, och nu degar jag här! :)

har även prec ätit tårta eftersom linus fyller 20 år! :) GRATTIS!
och min mamma är inte hemma för hon är i trelleborg :( buuuuuuhuuuu!
och nu har jag inte mer att skriva mer än att en viss person är en idiot =)
( vilket jag redan visste men ville ta reda på de själv också förståss! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0