ღ saknaden är stor

Cajsa du är en stjärna, du är en sol,
ett ljus i mörkret, någon som får en 
att le, och skratta, du e underbar,
jag saknar dig, jag saknar dig ngt
sjukt! minns du innan? när vi träffades
sjuukt ofta, nästan varje dag? missit!
Du är en av som bästa, en vän man
aldrig glömmer, du är underbar du
är en vacker person och man kan 
snacka med dig om exakt allt och 
de känns super bra! jag älskar dig ♥

Sanna oooh gud! vi ses typ, lika sällan
som de snöar i oktober ;oo typ, shit 
hur gamla va vi nära vi träffades första
gången? så små så jag inte ens minns,
hade gjort allt för att få träffa dig snart
baby, och de måste vi! du är ett underverk
som inte borde finnas för de är för bra,
jag tackar din pappa och jag tackar min, 
att dom kände varandra, att de va deras
förtjänst att vi träffade varandra, & gumman
jag finns för dig, jag förstår att allt e skit
jag förstår de verkligen, jag finns för dig!
Din pappa va en bra person, och allt skulle
ju bli bra, sen inträffar de olyckliga, men bby
en dag går de över, en dag blir såren svagare,
men lyssna på mig, de kommer alltid göra ont,
jag älskar dig verkligen min underbara fru! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0