vin, storm, sofija&pernilla, slutar inte bra!

Sjuk kväll/natt/morgon!

sofija kommer till mig vid 7 tiden, vi korka upp vinet direkt
( mamma fick hjälpa oss med de heh ;$ ) , flaskan tog slut
efter vars två glas (n), och mitt tangentbord fick även en 
liten slurk, så här stod man, sofija med papper och jag med
fönen! (y) liiiia bra.. jaja, sen stack vi ut och skulle träffa
jack, ben& tobbe, men dom är bara fittor, så vi gick vidare,
och skulle träffa sonny, men han fitta sig också, så tillslut
hamna vi på krök hemma hos jansson, orkar inte skriva
folket som va där, eftersom jag inte minns namnet på alla ^^,
sen stack vi ut, hämtade en cigg hos carro& linus, sen kom
sonny ut på en cigg sen gick jag& sofija till shell/ seven elven
och handla fransk hotdog, sås, korv& hål HAHAHAHAHAHAH!
sen stack vi hem till mig, kollade bondgården hahaha ;$ , sen
e jag påväg att somna så ringer embla och säger att hon är
i lödde på fest, men jag pallade inte stick ut ;$(a), sen
somnar jag nästan igen, då ringer de igen, en ande,
han tyckte vi skulle komma ut men jag orkade inte så
dampa min mobil, haha, sen somnar jag iiiigen, då
vaknar jag av att sofijas ex ringer henne, om och om
igen, sen ringer ande igen, och tillslut går jag och sofija ut 
och träffa han& jacob, sen gick jacob hem, eftersom
vi har ett hus mellan varann ;oo haha, sen går vi  andra
tre en liten runda sen hem, och när vi väl fick sova va kl
halv sex på morgonen, (yy' skoj liv skoj liv!
men tack till sofija& alla vi träffa igår PUSSPÅER! ;*

Kommentarer
Postat av: m'

ok :) jo det är bra! vad göru?

2009-10-04 @ 16:44:16
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0