09-09-30

blogg torkan slår på hela tiden, fööörlåt! :)

idag har jag inte alls gjort mk, bara tagit de
lungt typ, varit fruktansvärt trött hela dagen!

imron blir de fantamej skolan, måste snacka med min
engelsklärare, de funkar fan inte :(( , har suttit med de
pappret så länge nu asso! usch nej.. menmen, de ska säker
gå att ordna ska ni se ;D , 

idol idag, ja vad tyckte ni? jag tyckte Erik& Ramih förtjänade
att gå vidare för dom hade underbara röster så e de bara :D,
och gissa vilka som e dom nya tjejfavoriterna? xD haha, jag
gissar iaf på dom två :p, hihi, I ♥ idol hähä! ((: 

nej nu ska jag borsta tänderna sen sussa kudden ((: 
gonatt alla sötnosar, PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0