fredagsmys

tack som fan för igår, cajsa, patrik& victor!

först va vi här en stund sen fick vi ngr ryck&
stack till hög, till victor, vicotr& cajsa cykla,
patrik jogga typ& jag åkte roller haha ^^
när vi bäl va framme efter ca en ½ timme&
jag lyckades se två stjärnfall fast önska bara en gång
satte cajsa sig i soffan, victor tog sängen&
jag och patrik satt i typ en stol, sen tillslut
la alla fyra i victors säng och kolla halvt på
tv sen stängde vi av den, så la vi där och 
snacka och bara mös, hihi. vid fyra fick jag ett
sms av pappa, han fråga när vi hade tänkt
komma hem, och jag bara aaaah ska vi ta
oss hela vägen hem igen, jag va ju mega trött
& de va grymt kallt ute, men jag la där och
somna från och till hela tiden, hähäh. 

tilslut somnade alla vid halv 5 ungefär, 
& vaknade vid sådär 9 tiden xD och då
skulle jag& cajsa sticka direkt typ, men 
de tog tinte ens en timme för oss att komma
hem xD haha, så undra hur sega dom andra
två va igår egentligen xD, de första vi gör 
är att käka sen ut och röka, sen kolla tv&
jag däcka ju såklart direkt typ, sen däcka
cajsa, och vakna som en yr höna när mamma
väckte henne för hennes mamma va här x)
sen däcka jag lika snabbt igen, sov fram till
20 över fem då patrik ringde och väckte mig.

menmen, massa fredagsmys va de iaf! OHJA! : )
so fucking awesome ;$<3


Kommentarer
Postat av: isabellehjansson'

tkr att du ska gå in på min blogg o ställa en fråga i frågestunden :)

2009-09-19 @ 18:59:30
URL: http://bellavarnamnet.blogg.se/
Postat av: patrik bergh

fredagsmys gillar vi ;$

hihi känna gemenskapen är väl trevligt?;$<3

2009-09-19 @ 21:05:08
Postat av: cajsa :)

massa myys på en fredagskväll :) <3

2009-09-20 @ 00:17:48
Postat av: Moster J

LÅG LÅG LÅG LÅG !!!!!! ;o)

Det är ganska svårt att läsa rosa text på vit bakgrund...

Puss & Kram

2009-09-20 @ 14:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0