med älsklingen

cajsa min älskade älskling är här! :D gash va glad jag e!
men trött e jag dock som fan, och min hals, den kan dö!

va i malmö innan med mamma, pappa, sandra, marcus& louize,
hälade på kusinerna, farbror& terri, trevligt eftersom man 
träffar dom så pass sällan som man gör, köpte kebabrulle påväg
hem också mMm (aa' , sen tog jag bara de lungt framför datan&
snackade med hannes i telefon, sen ville folk jag skulle komma&
kröka, så jag& marcus hämta cajsa sen fixade vi oss, sen mötte
natha oss, men direkt när vi kom skulle alla dra så vi stack också,
luffade på en bänk, sen gick vi vidare, och sen börjar idioter vissla
på oss, sen får jag ett sms " är du blind " från jonte, så där stod han
och ngr till, sen satte jag& cajsa oss på centrum, sen kom ngt idioter,
haha. efter ett x antal minter sen kom jonte och dom och visa oss 
ngt dom hade övat på en gång, andy skulle hoppa in i bilen i farten? xD
hahahahah! sen körde dom,  sen ringde hannes mig, sen gick jag& cajsa
hem till mig och nu sitter vi här (: 

ska faktiskt kolla eva& adam (aa' hahaha.. vilket liv :) men vi hörs imron!
PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

nästa gång :D

2009-09-27 @ 09:46:38
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0