och kyssa dig på kinden som du va cecilia lind

dålig uppdatering!
kom ingen uppdatering igår eftersom jag inte mådde bra,
spydde först en gång i skolan sen en gång här hemma, +
va jag riktigt trött, men kan dra igenom går dagen snabbt nu
skolan då, blev inte så lyckat för jag mådde skit!
menmen, sen mötte jag wirre på stationen så åkte
vi hem till mig, hon färga håret och jag vila, sen va
de in till malmö och köpa löshår till henne, men de
tog längre tid än tänkt, & jag somna på bussen både
dit& hem, skönt! hemma vid ungefär 8 tiden, då va
de att mysa med mamma och kolla idol, sen somna jag
ungefär vid 11 tiden, och fick inte gå till skolan idag.. 
( åt typ inget på hela dagen, två rostemackor på morgonen
sen lite pommes och en cheesburgar när vi va i malmö,
men tog en halvtimme ungefär för mig att äta upp den.. )

va precis på utvecklingsamtal i skolan, de gick faktiskt 
förvånande bra! :D så de e nice.. och nu ska mamma&
pappa köra och handla frukost till oss tre, bullar och sånt
mumsigt! gottgott! uppdatering kommer senare igen tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

jo lite sent har dom kommit, men nu e vi på g , och ska förbi HIF:D

2009-09-29 @ 11:51:13
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0