oh romeo were do you have your juliette

tack som fan för igår alla! :D jag hade riktigt kul fram tills
idiuterna kom, DAMN! :oo då stack man till stationen med
ngr sen åkte jag& sofija hem, 14 cm höga klckar = AJ! :|

första va de skola, fick sluta halv ett för vi va stökiga (aa'
så stack jag, sofija, simon& zaka in till hbg, handla dricka&
käkade, sen tåget till landskrona, stack hem till zaka, så
byta han om sen kolla vi lite film, jag, sofija& zaka då för
simon hade åkt till malmö, sen fixade zaka dricka, sen åkte
vi till buss stationen sen till lödde, handla läsk sen till mig, 
så fixade jag& sofija oss, och zaka fick bestämma hur vi 
skulle se ut typ (aa' haha, väl på bussen träffa man niklas:D
de va som fan! haha, sen kom vi till kävlinge, jag& zaka snacka
med cajsa lite, sen till festen hos mattias, lyckat tills vissa
personer kom och förstörde, löööönt (yy'  jaja, sen va de hem


och enligt mig va typ alla underbara igår ;$ känns som jag
pussades som fan ;oo fast mest med patrik (: , fast även md
sofija& zaka, sen på kinden, jimmy, oscar& kanske släggan, 
minns faktiskt inte xD , men jag kramades med sjukt många! 
MYS FEST OOOHJA!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: okej jag sitter och svarar på kommentarer :P

2009-09-26 @ 11:38:51
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hejsan , det här är ingen reklam eller spam , det är ett mail speciellt för dig ! Det handlar om min framgångsrika blogg ! Det är ingen fjortisblogg som provocerar för att få läsare! Det är nog en blogg ni inte sett förut , det handlar inte om foto eller mode ! Det handlar om blommor ! En inspirerande blogg som du själv kan få inspiration och kunskaper av , jag går tredje året på floristlinjen och delar med mig av mina kunskaper och drömmar! Följ min blogg via bloglovin och det är ingen vanlig blogg, det är nått nytt !

2009-09-26 @ 11:41:58
URL: http://blomsterfro.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Låter som en rolig kväll! :) Allt bra med dig idag? :)

2009-09-26 @ 14:01:53
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Jo, det är bra med mig. Händer ikväll då? :)

2009-09-26 @ 19:34:30
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0