söndag

idag börja dagen med att louize spela match, 
deras lag vann med 4-2, louize gjorde ett mål
de va braaao (: , och hade inte dommaren
blåst av när han gjorde så hade louize gjort
ett till mål, men dom vann iaf (: sen blev de
till lund och handla litta! 
1 vinter jacka, marwin, lång i blå,
1 marwin långärmad tröja, 
1 röd t-shirt med ett tryck på
& ett mörk blått bandana band (: 

sen har jag bara tagit de lungt här hemma, 
just nu käkar jag pirog och dricker min goda
fanta hihi (hh' 

ser de inte gott ut? :d

nu ska jag snart lägga mig i min säng och läsa " i taket lyser stjärnorna" ,
sen sova (: upp 10 över 5 imron, drygt menmen! skolan ju (; PEPP SOM FAN!
gonatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0